Černelić d.o.o. Rješenja za poslovne interijere - 20 godina uspješnog rada

  TRADICIJA Černelić d.o.o. Rješenja za poslovne interijere je obiteljska tvrtka specijalizirana za projektiranje, dizajnersko oblikovanje i opremanje interijera. Iako tvrtka posluje tek 20 godina tijekom kojih je realizirala niz projekata interijera različitih namjena, tradicija opremanja interijera i izrade namještaja u obitelji Černelić seže daleko u prošlost, u 30-e godine prošlog stoljeća, kada je poznati zagrebački majstor Ivan Černelić osnovao stolarsku radionicu, najprije na zagrebačkom Kaptolu, a potom u Donjem gradu, na adresi sadašnjeg sjedišta tvrtke Černelić.
Danas tvrtka Černelić zapošljava 15 djelatnika, te ima tri izložbena salona - u Zagrebu, gdje je i sjedište društva, te u Splitu i Rijeci.
  ORGANIZACIJA U nastojanju da našim klijentima pružimo cjelovitu i što ekonomičniju uslugu, u sklopu tvrtke Černelić djeluju specijalizirani timovi stručnjaka, od projektanata i dizajnera, prodajnog osoblja i montera, koji znaju prepoznati stvarne potrebe klijenta i ponuditi najbolje rješenje, te realizirati i najzahtjevnije projekte. Svaki tim zadužen je za realizaciju pojedine faze projekta: Komercijalni tim zadužen je za akviziciju, tj. pronalaženje potencijalnih klijenata, prezentaciju mogućnosti tvrtke i prednosti koje klijent može očekivati odluči li se za suradnju s Černelić d.o.o. Projektni tim preuzima projekt od komercijalnog tima u trenutku kada je klijent postavio upit za uređenje i opremanje konkretnog prostora.
  Projektni tim za klijenta izrađuje dispoziciju i vizualizaciju prostora, te dizajnerski oblikuje prostor prema definiranom projektnom zadatku, a komercijalni tim priprema ponudu sa specifikacijom sve potrebne opreme i radova. Kroz niz kontakata i susreta s klijentom, u kojima sudjeluju komercijalni i projektni tim, dolazi se do konačne verzije projekta čija se realizacija ugovara s klijentom. Po ugovaranju projekt preuzima tim za realizaciju koji se brine o naručivanju opreme i radova, terminima isporuke, dostavi i montaži. Komercijalni tim, odnosno njegov član koji je ujedno voditelj projekta je zadužen za odnose s klijentom, te koordinaciju radova.
  KVALITETA Černelić d.o.o. iznimnu pozornost usmjerava ka uspostavljanju kvalitetnog i partnerskog odnosa s klijentom kroz maksimalno profesionalan pristup svakom projektu bez obzira na njegovu veličinu, uslužnost i preciznost u komunikaciji s klijentom, kompetentnost (izvrsno poznavanje proizvoda i načina njihove primjene ), te brzo i potpuno reagiranje na sve upite i zahtijeve klijenata. Uz ovakav pristup, klijent tvrtku i osobu s kojom komunicira prestaje gledati kao na nekoga tko mu želi nešto pod svaku cijenu prodati, već ga doživljava kao partnera i konzultanta koji mu pomaže u rješavanju organizacije i uređenja prostora.
  USLUGA U današnje vrijeme, kada se potrebe suvremenog čovjeka neprestano mijenjaju, a standardi uređenja i opremanja postaju sve viši, uređenje i opremanje dobivaju sve veći značaj, bilo da se radi o radnim, stambenim ili prostorima u kojima se svakodnevno krećemo.
I naša tvrtka, Černelić d.o.o, ide u korak s vremenom, te kontinuiranim unapređivanjem usluge, praćenjem svjetskih trendova i noviteta, odabirom kvalitetnih proizvoda, te savjetima i informacijama, nastoji pomoći klijentima u osmišljavanju i opremanju njihovog životnog ili radnog prostora.

    

Černelić d.o.o. Rješenja za poslovne interijere - 20 godina uspješnog rada

  TRADICIJA Černelić d.o.o. Rješenja za poslovne interijere je obiteljska tvrtka specijalizirana za projektiranje, dizajnersko oblikovanje i opremanje interijera. Iako tvrtka posluje tek 20 godina tijekom kojih je realizirala niz projekata interijera različitih namjena, tradicija opremanja interijera i izrade namještaja u obitelji Černelić seže daleko u prošlost, u 30-e godine prošlog stoljeća, kada je poznati zagrebački majstor Ivan Černelić osnovao stolarsku radionicu, najprije na zagrebačkom Kaptolu, a potom u Donjem gradu, na adresi sadašnjeg sjedišta tvrtke Černelić.
Danas tvrtka Černelić zapošljava 15 djelatnika, te ima tri izložbena salona - u Zagrebu, gdje je i sjedište društva, te u Splitu i Rijeci.
  ORGANIZACIJA U nastojanju da našim klijentima pružimo cjelovitu i što ekonomičniju uslugu, u sklopu tvrtke Černelić djeluju specijalizirani timovi stručnjaka, od projektanata i dizajnera, prodajnog osoblja i montera, koji znaju prepoznati stvarne potrebe klijenta i ponuditi najbolje rješenje, te realizirati i najzahtjevnije projekte. Svaki tim zadužen je za realizaciju pojedine faze projekta: Komercijalni tim zadužen je za akviziciju, tj. pronalaženje potencijalnih klijenata, prezentaciju mogućnosti tvrtke i prednosti koje klijent može očekivati odluči li se za suradnju s Černelić d.o.o. Projektni tim preuzima projekt od komercijalnog tima u trenutku kada je klijent postavio upit za uređenje i opremanje konkretnog prostora.
  Projektni tim za klijenta izrađuje dispoziciju i vizualizaciju prostora, te dizajnerski oblikuje prostor prema definiranom projektnom zadatku, a komercijalni tim priprema ponudu sa specifikacijom sve potrebne opreme i radova. Kroz niz kontakata i susreta s klijentom, u kojima sudjeluju komercijalni i projektni tim, dolazi se do konačne verzije projekta čija se realizacija ugovara s klijentom. Po ugovaranju projekt preuzima tim za realizaciju koji se brine o naručivanju opreme i radova, terminima isporuke, dostavi i montaži. Komercijalni tim, odnosno njegov član koji je ujedno voditelj projekta je zadužen za odnose s klijentom, te koordinaciju radova.
  KVALITETA Černelić d.o.o. iznimnu pozornost usmjerava ka uspostavljanju kvalitetnog i partnerskog odnosa s klijentom kroz maksimalno profesionalan pristup svakom projektu bez obzira na njegovu veličinu, uslužnost i preciznost u komunikaciji s klijentom, kompetentnost (izvrsno poznavanje proizvoda i načina njihove primjene ), te brzo i potpuno reagiranje na sve upite i zahtijeve klijenata. Uz ovakav pristup, klijent tvrtku i osobu s kojom komunicira prestaje gledati kao na nekoga tko mu želi nešto pod svaku cijenu prodati, već ga doživljava kao partnera i konzultanta koji mu pomaže u rješavanju organizacije i uređenja prostora.
  USLUGA U današnje vrijeme, kada se potrebe suvremenog čovjeka neprestano mijenjaju, a standardi uređenja i opremanja postaju sve viši, uređenje i opremanje dobivaju sve veći značaj, bilo da se radi o radnim, stambenim ili prostorima u kojima se svakodnevno krećemo.
I naša tvrtka, Černelić d.o.o, ide u korak s vremenom, te kontinuiranim unapređivanjem usluge, praćenjem svjetskih trendova i noviteta, odabirom kvalitetnih proizvoda, te savjetima i informacijama, nastoji pomoći klijentima u osmišljavanju i opremanju njihovog životnog ili radnog prostora.

    

Copyright 2008 Černelić d.o.o. | Uvjeti uporabe | Design: Grupa | Development: Blink | Prijava |